Оплата і доставка


Як проводиться оплата:

  • Післяплатою – оплата при отриманні товару у відділенні Нової пошти (за умови замовлення стандартних розмірів*). При відправці з післяплатою вартість зворотного переказу на рахунок відправника за тарифами Нової пошти становить 3% від суми.
  • Оплата на карту Приватбанку. Номер карти ми повідомимо Вам після перевірки замовлення. Ви оплачуєте замовлення і направляєте підтвердження про оплату на адресу info@dobrevdoma.com.ua

Доставка:

Територією України посилки відправляються ТК «Нова пошта» (кожен день, крім вихідних). Оплата доставки здійснюється в поштовому відділенні по тарифам ТК «Нова пошта» (доставка 1 комплекту близько 50-55 грн.)
Безкоштовна доставка у відділення Нової Пошти – при покупці на суму від 800 грн. в одній посилці
Надсилання замовлень здійснюється протягом 1-4 робочих днів.

Важливо! На Новій Пошті посилки зберігаються до 5 днів. На 5-й день посилка автоматично їде до нас назад. Тому велике прохання – отримуйте посилки своєчасно.

Товар поставляється зі складу в м.Вінниця, Україна.
Продукція торгової марки TAC Туреччина поставляється окремою посилкою зі складу в м.Одеса.
Доставка кожної окремої посилки – оплачується окремо за тарифами ТК «Нова пошта».

Примітка*.

Післяплатою ми відправляємо тільки стандартні комплекти постільної білизни (полуторний, двоспальний, євро, сімейний з наволочками 50/70, 70/70), дитячий в ліжечко і полуторний (з наволочками 40/60, 50/50 и 50/70, 70/70 відповідно), покривала і подарункові набори.

Ми не відправляемо післяплатою:
постільну білизну нестандартних розмірів, до якої можна віднести: комплекти з простирадлом на гумці (під замовлення); комплекти з бортиками або блискавками на наволочках; c зміною розміру або кількості елементів комплекту; c зміною стандартної комплектації за кольором.

ПОВЕРНЕННЯ ТА ОБМІН ПОКУПОК:

Статтею 9 Закону України «Про захист прав споживачів» передбачено право споживача обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний, якщо куплений товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням. Обмін можливий протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки, якщо триваліший строк не оголошений продавцем. Обмін товару проводиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики і розрахунковий документ, виданий продавцем разом з товаром. Якщо на момент обміну потрібного товару немає у продажу, споживач має право розірвати договір купівлі-продажу і отримати назад гроші.

У разі повернення товару належної якості, якщо доставка здійснювалася за рахунок магазину, то вартість доставки утримується з покупця при поверненні коштів.

Однак обміняти (повернути) таким чином можна не будь-який товар. Кабінетом Міністрів України затверджено перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну або поверненню (Постанова КМУ від 19 березня 1994 № 172). До таких товарів належать: перо-пухові вироби, тканини, білизна постільна, подушки, ковдри, рушники, пледи, покривала.

Випадки в яких замовлені товари обмінюються за рахунок продавця (dobrevdoma.com.ua):

  • неправильна комплектація замовлення;
  • невідповідність отриманого замовлення замовленому;
  • наявність дефекту/браку

Звертаємо Вашу увагу на те, що товар приймається назад тільки в повній комплектації, з усіма упаковками і наклейками.